کارگاه تخصصی با موضوع «ارائه خدمات هدفمند راهی برای افزایش فروش» برگزار شد
به گزارش روابطعمومی مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان، آکادمی کسبوکار رسا مستقر در این مرکز با همکاری مرکز رشد، کارگاه تخصصی با موضوع «ارائه خدمات هدفمند راهی برای افزایش فروش» را در تاریخ 28 آبانماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات ساختمان شماره دو مرکز رشد و نوآوری (خوابگاه قدیم) برگزار کرد.
این کارگاه آموزشی با تدریس مهندس پیام نوبهار، کارشناس ارشد مهندسی صنایع و مشاور کسبوکار، با هدف آشنایی شرکتکنندگان با استراتژیهای مؤثر در ارائه خدمات به مشتریان و افزایش فروش سازمانها طراحی شده بود.
محورهای این کارگاه شامل شناسایی انتظارات مشتریان، دلایل قطع ارتباط با مشتری، رضایتمندی پرسنل فروش در جهت پاسخگویی مناسب، چگونگی ثبت شکایت مشتری، پاسخگویی و ارائه راهکارهای بهبود، و تکنیکهای رسیدگی و برخورد با مشتریان عصبی بود. شرکتکنندگان با تکنیکهای عملی و تعاملات گروهی توانستند مهارتهای خود را در مدیریت روابط با مشتریان تقویت کنند و به تبادل نظر و تجربه بپردازند.
مهندس نوبهار در خصوص این کارگاه گفت: «هدف ما این است که شرکتکنندگان تواناییهای خود را در راستای نهادینهکردن فرهنگ خدمات مشتری و افزایش وفاداری مشتریان توسعه دهند. بهبود ارتباطات و نفوذ در نیازهای مشتری، کلید موفقیت در بازارهای رقابتی است.»
لازم به ذکر است که برگزاری این نوع کارگاهها میتواند به توسعه مهارتهای تجاری و همکاریهای مؤثر در بین فعالان اقتصادی کمک شایانی نماید و زمینهساز ارتقای سطح کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان گردد. همچنین، این نوع از آموزشها به توسعه شبکههای ارتباطی بین فعالان کسبوکار کمک کرده و باعث میشود که افراد بتوانند در فضایی مشترک و خلاق، ایدهها و نکات جدید را به اشتراک بگذارند.
شایانذکر است که با استقبال خوب شرکتکنندگان، برنامههای مشابه دیگری نیز در آینده نزدیک در دست اجرا است که به موضوعات متنوعی از جمله بازاریابی دیجیتال و مدیریت منابع انسانی خواهند پرداخت.