کارگاه تخصصی با موضوع: «بازاریابی و تحلیل بازارها» برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی مرکز رشد واحدهای فناور طبرستان، کارگاه آموزشی «بازاریابی و تحلیل بازارها» توسط مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان در تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات مرکز رشد برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با تدریس دکتر پژمان راشد، دکترای مدیریت بازرگانی، مدرس دانشگاه و مشاور کسب‌وکار و با هدف ارتقای آگاهی و دانش مدیران کسب‌وکارهای نوپا با روش‌های نوین بازاریابی و تحلیل بازار به اجرا درآمد. در این کارگاه که با حضور مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد برگزار شد، فراگیران به بحث و تبادل نظر پیرامون استراتژی‌های بازاریابی، چالش‌ها و فرصت‌های موجود در بازار و بهترین شیوه‌های تحلیل رقبا پرداختند.

دکتر راشد، مدرس کارگاه، در خصوص این کارگاه گفت: «محورهای کارگاه شامل آشنایی با تحلیل بازار و ابزارهای آن، آنالیز محیط و رقبا، آشنایی با آمیخته بازاریابی، ارتباط با مشتری و  CRM، هدف‌گذاری در بازار، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا و برندینگ و تبلیغات بود».

دکتر راشد افزود: «هدف ما ارتقاء توانمندی مدیران در دستیابی به اطلاعات دقیق و تحلیل‌های صحیح برای تصمیم‌گیری‌های بهتر در بازارهای رقابتی بود. آماده‌کردن شرکت‌کنندگان برای بهره‌برداری از ابزارهای دیجیتال و استراتژی‌های مؤثر نیز از دیگر اهداف این کارگاه بود».