کارگاه برندسازی کسبوکار و مدیریت برند برگزار شد
به گزارش روابطعمومی مرکز رشد، کارگاه برندسازی کسبوکار و مدیریت برند برگزار شد. این کارگاه روز چهارشنبه 23 خردادماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن جلسات مرکز رشد برگزار شد.
در این جلسه دکتر عمران حیدری، منتور و مشاور کسبوکار و مدیرعامل مرکز کارآفرینی و کاریابی پرکا توضیحاتی درباره مباحث مختلف مرتبط با برند پرداخت.
حیدری همچنین به مباحثی از جمله تعریف برند و چگونگی ایجاد، اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری، استراتژیهای برند و برندسازی و ثبت آن اشاره کرده و توصیههایی دراینخصوص به شرکتهای مستقر در مرکز ارائه داد.
دکتر حیدری در ادامه صحبتهای خود به برخی از مهمترین عوامل و فاکتورهای مدیریت برند که شرکتها باید به آنها توجه کنند، اشاره کرد و گفت: اولین قدم در مدیریت برند، ایجاد آگاهی از برند در بین مخاطبان هدف است. این کار از طریق فعالیتهای مختلف بازاریابی و تبلیغاتی مانند تبلیغات، روابطعمومی و بازاریابی محتوایی قابلانجام است.
دکتر حیدری در پایان صحبتهای خود، توصیههایی را برای شرکتهای مستقر در مرکز رشد ارائه کرد که به آنها در ارتقای برند و افزایش موفقیت آنها کمک میکند.
در پایان کارگاه، شرکتکنندگان فرصت داشتند تا سؤالات و ابهامات خود را درباره نحوه برندسازی و مدیریت آن مطرح کنند و بهاینترتیب اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آوردند. همچنین، این کارگاه بهعنوان یک فرصت مؤثر برای ارتقای دانش و آگاهی شرکتها در زمینه برندسازی کسبوکار و مدیریت برند محسوب میشود و نقش مهمی در بهبود روند فعالیت شرکتها دارد.