کارگاه برندسازی شخصی؛ از ایده تا تثبیت برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه به نقل از روابط‌عمومی مرکز رشد، کارگاه برندسازی شخصی؛ از ایده تا تثبیت در روز دوشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد.

دکتر عمران حیدری، مدیرعامل مرکز کارآفرینی و کاریابی پرکا و مدرس کارگاه در خصوص این کارگاه گفت: این کارگاه به‌منظور آشنایی شرکت‌کنندگان با اصول و روش‌های برندسازی شخصی برگزار شد و هدف آن ارائه راهنمایی‌های عملی برای ایجاد و توسعه برند شخصی بود. در طول کارگاه، مباحث مختلفی از جمله تعریف برند شخصی، ارزش‌ها و هویت شخصی، استراتژی‌ها و تکنیک‌های برندسازی شخصی و مراحل تثبیت و ثبت برند شخصی بررسی شدند.

به‌علاوه، شرکت‌کنندگان با انواع منابع و مزایای مادی و غیرمادی که برند شخصی قوی می‌تواند به آنها برساند، آشنا شدند. همچنین، در این کارگاه، دیدگاه‌های اشتباه متداول در زمینه برندسازی شخصی مورد بررسی قرار گرفت و شرکت‌کنندگان با روش‌های صحیح و بهتر در این زمینه آشنا شدند.

دکتر حیدری تأکید کرد که اهمیت برندسازی شخصی در دنیای امروز بیش‌ازپیش احساس می‌شود و افرادی که بتوانند برند شخصی قوی‌ای بسازند، در مسیر موفقیت و پیشرفت حرفه‌ای خود قرار می‌گیرند.

او اظهار امیدوار کرد که شرکت‌کنندگان در این کارگاه بتوانند از مفاهیم و اصول برندسازی شخصی بهره‌برداری کنند و در مسیر شخصی و حرفه‌ای خود توانمندی‌های خود را بهبود بخشند.