کارگاه آموزش آشنایی با بازاریابی در مرکز رشد برگزار شد
کارگاه آموزشی با عنوان آشنایی با بازاریابی در روز سهشنبه ۲۰ آذرماه به مدت ۳ ساعت، در سالن کنفرانس پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز رشد، این کارگاه باهدف افزایش توانمندی سطح علمی، شناخت بازار و آموزش مهارتهای لازم برای ورود مؤثر به بازار کار بهصورت ویژه برای مدیران هستهها و واحدهای فناوری مستقر در مرکز رشد و با تدریس دکتر سید مجتبی مجاوریان در مرکز رشد برگزار شد.
لازم به ذکر است، آشنایی با تحقیقات بازار و بازاریابی با تمرکز بر تفاوتها و نقاط مشترک، مشکلات بازار ایران، مدیریت دولتی بازار، پیشبینی تقاضا، تقسیم بازار، هدفگیری و تعیین جایگاه در بازار و ملاحظات و استراتژیهای قیمتگذاری ازجمله مباحث مطرحشده در این کارگاه بودند.