دومین جلسه کارگاه تخصصی با موضوع کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان، در تاریخ ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، دومین جلسه کارگاه تخصصی با موضوع کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ با همکاری شرکت چرخه تمشک در مرکز رشد برگزار شد.

مدرس این کارگاه، محمدامین ارجمندی، مدیرعامل چرخه رشد تمشک بود.

محتوای این کارگاه شامل مباحث گسترده‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ بوده است. در این جلسه، ارجمندی به تدریس مباحثی از جمله اهداف دیجیتال مارکتینگ، تحلیل داده‌ها، استفاده از سناریوها، پاداش‌ها و کانال‌ها در دیجیتال مارکتینگ، یکپارچه‌سازی و فرایندهای بازاریابی دیجیتال به شرکت‌کنندگان پرداخت.

همچنین، در این جلسه به بررسی مطالبات و نیازهای مخاطبان در فضای دیجیتال، ایجاد ارتباط مؤثر با مشتریان و ایجاد استراتژی‌های تبلیغاتی هوشمند پرداخته شد.

هدف این کارگاه، ارتقای دانش و مهارت‌های مدیران شرکت‌های مستقر در مرکز رشد در زمینه دیجیتال مارکتینگ بوده و با استفاده از رویکردها و ابزارهای به‌روز این حوزه، آموزش‌های کاربردی و عملی به آنها ارائه شده است.