ایده محوری «طراحی پلتفرم فروشگاهی نسل 4 نقد و بررسی لوازم آرایشی و بهداشتی» در شورای جذب و پذیرش مرکز رشد تصویب شد

صد و شصت و یکمین جلسه شورای جذب و پذیرش مرکز رشد در روز سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن جلسات مرکز رشد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز رشد، در این جلسه، ایده محوری «طراحی پلتفرم فروشگاهی نسل 4 نقد و بررسی لوازم آرایشی و بهداشتی» در شورای جذب و پذیرش مرکز رشد دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه محمدمهدی منصوری به تشریح ایده محوری خود که با هدف ایجاد پلتفرم اینترنتی نقد و بررسی و فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی مبتنی بر نسل 4 بود پرداخت.

منصوری اظهار داشت: نسل چهارم فروشگاه‌های اینترنتی تا کنون در ایران استفاده نشده است. در این طرح و در فاز اول به دنبال ایجاد یک پلتفرم تولید محتوا به‌منظور بهبود برندینگ شخصی هستیم. در ادامه و با استقبال عمومی تبلیغات به شیوه خاصی و با بهره‌گیری از میکرو بلاگر مارکتینگ‌ها صورت خواهد پذیرفت. در این روش به حدود 12000 مشهور یا وب‌سایت‌های معتبر امکان تبلیغات و کسب درآمد از محل فروش محصولات ارائه خواهد شد. این امر باعث افزایش میزان فروش فروشگاه و دریافت بالاسری از محل معاملات خواهد شد. منصوری اضافه کرد این روش فروش یا نسل 4 فروشگاه‌های اینترنتی می‌تواند انقلابی در زمینه فروش و بازاریابی اینترنتی باشد.

گفتنی است، این ایده محوری توسط خانم‌ تقوایی و آقایان رضائیان، قربانی، متولی، جمشیدی و اسدی مورد بررسی و داوری قرار گرفت و درنهایت موفق به کسب آرای موافق داوران برای جذب و استقرار در مرکز نوآوری دانشگاه شده و برای تصویب نهایی به شورای مرکز رشد ارجاع داده شد.