انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در حوزه صنعت جلبک و آبزیان

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت دانش‌بنیان زیست فناوران هزاره برتر کاسپین مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان و شرکت دانش‌بنیان توسعه فناوری جلبک‌های خلیج‌فارس در حوزه‌های مختلف تولیدی، پژوهش و فناوری مرتبط با صنعت جلبک و آبزیان، در محل پژوهشکده خلیج‌فارس امضا شد.

مهندس عدنان حبیبی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان زیست فناوران هزاره برتر کاسپین در گفتگو با روابط عمومی مرکز رشد در این خصوص اظهار داشت: جلسه‌ای در تاریخ پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۹۸ در پژوهشکده خلیج‌فارس با حضور شرکت دانش‌بنیان توسعه فناوری جلبک‌های خلیج‌فارس که در حوزه تحقیق و توسعه صنایع زیست‌فناوری دریا فعالیت می‌کند و در دانشگاه خلیج‌فارس مستقر است، برگزار شد و در خصوص حوزه‌های مختلف همکاری فیمابین به تبادل نظر پرداختیم که در نهایت منجر به عقد تفاهم‌نامه همکاری شد.

وی افزود: طبق این تفاهم‌نامه، در قالب قراردادهای جداگانه، شرکت زیست فناوران کاسپین در حوزه‌های مختلف پژوهشی، اجرایی و تولیدی با این شرکت همکاری خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت زیست فناوارن کاسپین تصریح کرد: طبق این تفاهم‌نامه مقرر شد تا حداکثر سه ماه آینده، حداقل در خصوص راه‌اندازی مزرعه پرورش ریز جلبک اسپیرولینا به همراه تجهیزات مرتبط با اتوماسیون و هوشمند سازی، به تفاهم برسیم و قرارداد را امضا و عملاً پروژه را آغاز نماییم.