شرکت داده پردازان ابتکار پویای سبز طبرستان

طراحی و پیاده‌سازی شبکه اجتماعی اسپات لایت
Home » Personnel » شرکت داده پردازان ابتکار پویای سبز طبرستان

شرکت داده پردازان ابتکار پویای سبز طبرستان

مدیرعامل: محمد تقی فراش زاده

یک شبکه اجتماعی با پنج ویژگی منحصربه‌فرد شامل:

۱- سیستم مشاوره‌ای هوشمند(Coach)

۲- تشخیص ویژگی‌های شخصیتی عضو(Bold)

۳- تیم سازی (Equip)

۴- با هم همفکر بودن(Meant to each other)

۵- با هم همکاری کردن(Dots)

طراحی لایه ها بر اساس مدرن ترین استانداردهای طراحی مطرح و همچنین ویژگی های منحصر به فرد این برنامه که حتی در هیچ کدام از رقبای خارجی یافت نمی شود این برنامه را از یک پیام رسان ساده به یک برنامه هم پوشان و رقیب برای شبکه های مجازی کنونی تبدیل کرده است.

پیش‌بینی درآمدی برنامه و متدهای مختلف درآمدزایی  برنامه

طرح یک: هر کاربر در هرروز برای ادامه فعالیت در برنامه می‌بایست یک تبلیغ تمام صفحه را مشاهده کند نرخ این تبلیغ که توسط شرکت‌های بزرگی مانند تپ سل و بازار برای برنامه‌ها ارسال می‌شود بین بیست تومان تا هفتاد تومان متغیر است اگر در ماه اول صد هزار کاربر هرکدام یک تصویر تمام صفحه را ببینند، درآمد برنامه معادل روزانه دو میلیون تومان خواهد شد.

طرح دوم: پس‌ازآنکه برنامه به میزان نصب یک‌میلیون نسخه رسید گروه تبلیغات برنامه می‌تواند به‌صورت مستقیم و بدون واسطه‌هایی مانند تپ سل وارد مذاکره با شرکت‌های بزرگ تبلیغاتی شود به‌طور مثال برنامه آپارات برای پخش هر تبلیغ به مدت یک ماه در ابتدای ویدیوها مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان  دریافت می‌کند و با تعداد بی‌شماری تبلیغ دهنده در ارتباط می‌باشد.

پیش‌بینی تحلیلگران مبنی بر این نکته هست که به‌زودی  در کشور بیشتر از هفتاد درصد تبلیغات سهم پلتفرم موبایل خواهد بود.

 طرح سوم: پرداخت‌های درون برنامه‌ای این روش از مهم‌ترین روش‌هایی درآمدزایی در جهان امروز شده و برنامه ما بخش‌های زیادی برای کسب درآمد از این متد را دارد.